//W3C//DTD HTML 4.01 Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/html4/loose.dtd">
 
بیوگرافی بازیگران
baze garan
صفحه نخست             مدیر وبلاگ            پست الکترونیک         آرشیو مطالب         عناوین مطالب
درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
آرشيو وبلاگ
نويسندگان

 

بیوگرافی بازیگری مهران رنجبر
 
 
 
 
 
 
 
مهران رنجبر به جمع بازیگران تئاتر آشا محرابی پیوست.

 

مهران رنجبر , نیما رئیسی , نسیم ادبی , .....

اجرای این نمایش از اواسط دی ماه در سالن سایه تئاتر شهر شروع می شود.

مهران را نفس به نفس روی صحنه تئاتر تماشا کنید.

قابل توجه طرفداران مهران رنجبر

مهران رنجبر را در فیس بوک ببینید.......با یکی از عکس های همین وبلاگ!

 

 

بازی در کنار دوست عزیزم رحیم نوروزی بسیار دلچسب بود ولی فیلم شانس سیاه بسیار مرا خسته و آزرده کرد.هیچی سر جای خود نبود. این فیلمها حال منو خراب می کنه...به هر حال باید کار کرد... از همیشه بودن در تلویزیون و عکس روی جلد بودن خوشم نمیاد و تمام تمام تمام وجود من از تئاتر و سینما سیراب می شود.

 

 

راستی دوستای من ایمیل من درسته نمیتونم زود به زود چک کنم و به این وبلاگ اعتماد کنید و در ضمن چند وقت دیگه خودم وارد فیس بوک میشم...ورودم به فیس بوک از طریق این وبلاگ اطلاع رسانی می شود.

دوستتون دارم.

 

 

 

مهران رنجبر به جمع بازیگران نمایش " خانمچه و مهتاب" نوشته اکبر رادی و کارگردانی دکتر مسعود دلخواه پیوست.

 

دیگر بازیگران این نمایش , محبوبه بیات , گیلدا حمیدی , الهام کردا , حمیدرضا هدایتی , ایمان افشاریان , پریسا مقتدی و ا.

 عکس   عکسهای مهران رنجبر بازیگر سریال پنج کیلومتر تا بهشت

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





جمعه 14 بهمن 1390برچسب:, :: 8:22 ::  نويسنده : hamed
پيوندها



ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 13
تعداد نظرات : 9
تعداد آنلاین : 1



کد تغییر شکل موس -->